Saturday, September 13, 2014

მეცხრე დღე

შევამოწმეთ დავასრულეთ პროექტის გეგმა,  გამოვაქვეყნეთ მასალები ბლოგზე. მოვახდინეთ თვითოეულმა  მონაწილემ ჩვენი ნამუშევრის პრეზენტაცია.
     პირველმა გამომსვლელმა, ქეთევან პავლაძემ წარმოადგინა პროექტი ,,ვიტამინები".რაც მიმაჩნია, რომ საკმაოდ სრულყოფილი იყო და ნაყოფიერი საზოგადოებისათვის 
    მეორე გამომსვლელი ვიყავი მე, მაია ბარბაქაძე,  ვისაუბრე თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენების დადებით და უარყოფით შედეგებზე. მე ვფიქრობ, რომ ჩემი პროექტი არის კარგი, მაგრამ არა საუკეთესო, თუმცა მიჩდება უფრო მეტი იდეები რათა უკეთესი შევქმნა.
    შემდეგი იყო ელენე მელქაძე  ,,არ გვინდა ომი." -
      მელანო ბერაძე-,,დეკორაციული ბაღი"- მელანომ საკმაოდ მხატვრულად დახატა და გადმოსცა თავისი პროექტი, რაც მოსასმენად იყო ძალიან სასიამოვნო.
      თამარ კალანდაძე-შემთხვევითი არქეოლოგია
      თამარ წიწილაშვილი-ჩვენ ვცდილობთ რუსულად საუბარს
      ნინო გაგოშიძე-განტოლება და მისი გამოყენება
     ნესტან შავიძე-გენმოდიფიცირებული საკვები
     მაია გაგოშიძე-კვადრატული ფუნქცია 
    ფატი ბიწაძე-რა ენა წახდეს
    ქეთევან მაჭავარიანი-ღონისძიების დაგეგმვა
    ინგა აბაშიძე-დიფუზია

  ყველა პრეზენტაციასთან დაკავშირებით გამიჩნდა ჩემი შეხედულებები და გამოვხატე ჩემი აზრები რაზედაც მივიღე ისეთი პასუხები რაც ძლია საინტერესო იყო.
  
  საერთო ჯამში ძალიან საინტერესო ტრენინგი გამოგვივიდა. მადლობა ქალბატონ მანანა კვინიკაძეს. იმედია მომავალში გამოვიყეებთ ჩვენდა სასარგებლოდ.

No comments:

Post a Comment